Вівторок, 12 Грудень 2017, 04:23
Костопільська ЗОШ І-ІІІ ступенів №4
Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Форма входу

Дошка оголошень
«  Грудень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Опитування
Оцените мой сайт

Всього відповідей: 124
Категорії розділу
Гімн випускників
Індивідуальна науково-методична проблемна тема школи:  
"Удосконалення професійної мобільності педагогів та розвиток творчої особистості учнів шляхом використання засобів креативної освіти та інформаційно-комунікативних технологій  у навчально - виховному процесі"
 

 
 
  ПЛАН РАЙОННОГО ОПОРНОГО ЗАКЛАДУ ОСВІТИ (на базі Костопільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №4) з теми  «Інноваційні підходи до формування особистості учня-патріота в умовах реалізації Концепції національно- патріотичного виховання та обласної програми національного виховання учнівської молоді Рівненщини»

Керівник                   Кириша С.Г.

Координатор         Головач А.В.

 

ВСТУП

Виховання учня-патріота незалежної України  є одним із  пріоритетних виховних завдань сучасного навчального закладу освіти, основна мета якого - виховання свідомого громадянина, патріота, набуття молоддю соціального досвіду, високої культури міжнаціональних взаємин, формування у молоді потреби та уміння жити в громадському суспільстві, духовності та фізичної досконалості, моральної, художньо-естетичної культури.

Національне виховання в нашій школі спрямовується на залучення учнів до глибинних пластів національної культури і  духовності формування у дітей та молоді національних світоглядних позицій, ідей, поглядів і переконань на основі цінностей вітчизняної та світової культури.

Національне виховання здійснюється на всіх етапах навчання в школі, забезпечується всебічний розвиток, гармонійність і цілісність особистості, розвиток її здібностей та обдарованість, збагачення на цій основі інтелектуального потенціалу народу, його духовності і культури, виховання громадянина України, здатного до  самостійного мислення, суспільного вибору і діяльності, спрямованої на процвітання України.

Актуальність досвіду полягає у тому, що створення сприятливого виховного простору в навчальному закладі, розвиток системи національного виховання забезпечує результативність та ефективність виховної діяльності, модернізацію змісту виховання, його форм та методів, виховних технологій, а також налагодження дієвої співпраці у педагогічному трикутнику «учень - школа - сім’я».

Педагог є джерелом, з якого дитина найбільш черпає допомогу для національного самовизначення. Якщо предметом уваги дитини стає національне, рідне, а педагог-виховник спонукає дитину поставитись до нього прихильно, то це є шлях до формування національної свідомості.

Наука доводить, що справжнє виховання є глибоко національним за  сутністю, змістом, характером та історичним покликанням. Адже  “нація –  це насамперед, система  різноманітних природних, психологічних, історично зумовлених ознак тіла, душі і розуму” ( К.Д.Ушинський), тобто психології, характеру , інтелекту певної культурно-історичної спільності людей. Як немає людини взагалі ( абстрактної, безликої, без конкретної приналежності), а є людина-українець, росіянин тощо, так і немає виховання взагалі, а є  виховання національне, стержнем якого є виховання національної свідомості.

До провідних завдань національного виховання школярів належать:

*    формування національної свідомості, любові до рідної землі, свого народу, бажання працювати задля держави, готовність її захищати;

*    забезпечення духовної єдності поколінь, виховання поваги до батьків, жінки-матері, культури та історії свого народу;

*    формування високої мовної культури, оволодіння українською мовою;

*    прищеплення шанобливого ставлення до історичних, культурних та духовних надбань рідного краю; звичаїв, традицій українців та представників інших націй, які живуть в Україні;

*    виховання духовної культури особистості, створення умов для вибору нею своєї світоглядницької позиції;

*    формування ціннісного ставлення до сім’ї, родини, людей; утвердження принципів вселюдської моралі, правди, справедливості, патріотизму, доброти, працелюбності та моралі;

*    формування ціннісного ставлення до себе; забезпечення повноцінного фізичного розвитку дітей і молоді, охорони та зміцнення їхнього здоров'я;

*    формування ціннісного ставлення до держави та суспільства, виховання поваги до Конституції, законодавства України, державної символіки; формування глибокого усвідомлення взаємозв'язку між ідеями свободи, правами людини та її громадянською відповідальністю;

*    формування ціннісного ставлення до природи, розвиток екологічного світогляду та навичок адекватної поведінки в природі;

  • *    творчої особистості, створення сприятливих умов для виявлення розвитку  індивідуальних здібностей і талантів молоді, забезпечення умов їх самореалізації;

*    формування у дітей і молоді уміння міжособистісного спілкування та підготовки до життя в умовах ринкових відносин.

Педагогічний колектив загальноосвітньої школи, котрий  чітко накреслив  вектор дій у напрямку національного пробудження дітей та молоді, формування у них стійких патріотичних почуттів, має усвідомити що, здійснюючи національний поступ у системі виховання, слід особливий акцент надати налагодженню спільних дій сім`ї, школи, громадськості аби розвивати у сучасної молоді сильну емоційність, високий інтелект, охайність, чемність, гостинність, високі моральні якості, лицарську мужність, християнську мораль. Щоб не було браку духовності. Щоб молодь почувала себе громадянами суверенної незалежної держави з високою національною свідомістю, гордістю і гідністю, яка одвіку притаманна українському народові. І тоді аристократичність духу українського народу зуміє перемогти усі суспільні невдачі.  

І. ОРГАНІЗАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ

 

з\п

Зміст діяльності

Термін проведення

Виконавці

Примітка

1.

 Складання плану роботи районного  опорного закладу на 2016-2017 роки.

2016

вересень

 Назарець Л.С., заступник  директора з виховної роботи

 

2.

 Оновлення складу ради опорного  закладу освіти.

2016

вересень

 Керівник опорного закладу  Кириша С.Г.

 

3.

 Накопичення нормативної та правової  бази діяльності опорного закладу.

2016

 Керівник опорного закладу  Кириша С.Г., Назарець Л.С., заступник директора з виховної роботи

 

4.

 Удосконалення структури шкільного  парламенту «Максимум».

2016, вересень

 Курганович О.В., педагог- організатор

 

5.

 Вдосконалення форм методичної  роботи з класними керівниками через  реалізацію всіх її функцій.

2016-2017

 Назарець Л.С., заступник  директора з виховної роботи

 

6.

 Організація консультування з проблеми  методичного забезпечення організації  навчально-виховного процесу.

2016-2017

 Рада опорного закладу

 

7.

Модернізація роботи батьківського всеобучу.

2016-2017

Назарець Л.С., заступник директора з виховної роботи

 

8.

 Підтримка наукових та творчих зв’язків із відділом освіти, районним методичним кабінетом, Рівненським відділенням МАН України, позашкільними навчальними закладами міста, районним будинком культури, дитячою школою мистецтв.

2016-2017

Педагогічний колектив

 

9.

Поповнення матеріально-технічної бази опорного закладу.

2016-2017

 Керівник опорного закладу  Кириша С.Г.

 

10.

 Переоформлення шкільних виховних  центрів.

2016

 Назарець Л.С., заступник  директора з виховної роботи

 Курганович О.В., педагог-  організатор

 Стельмащук М.А., керівник музею

 

11.

 Координування видавничої діяльності  опорного закладу з питань  популяризації позитивного досвіду  педагогів-виховників з реалізації  проблемної теми.

2016-2017

 Назарець Л.С., заступник  директора з виховної роботи

 Корейко Л.Б., керівник гуртка

 

12.

 Створення та систематичне поповнення  тематичного каталогу наукової,  довідкової, методичної літератури,  періодичних видань, матеріалів  презентацій для опрацювання проблеми  щодо розвитку системи національного  виховання в умовах загальноосвітнього  навчального закладу.

2016-2017

 Назарець Л.С., заступник  директора з виховної роботи

 Хомич А.Л., керівник методичного об»єднання класних керівників

Кірушок Г.С., бібліотекар

 

13.

Удосконалення моделі «Система національного виховання Костопільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №4».

2016-2017

 Рада опорного закладу

 

14.

Апробація моделі діяльності опорного  навчального закладу.

2016

Керівник опорного закладу

Кириша С.Г., члени ради опорного закладу

 

15.

Формування пакету психолого-педагогічного інструментарію.

2016-2017

Назарець Л.С., заступник директора з виховної роботи

Миронець О.В., психолог

 

 

         ІІ. НАУКОВО-МЕТОДИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ

з\п

Зміст діяльності

Термін проведення

Виконавці

Примітка

1.

Спільне засідання ради школи та загальношкільного батьківського комітету з теми «Відповідальне батьківство. Нормативно-правова база відповідальності батьків за стан навчання, виховання та розвитку дитини».

2016

жовтень

Назарець Л.С., заступник директора з навчально-виховної роботи

 

2.

Розгляд питання та педагогічній раді «Роль особистості класного керівника у формуванні учня-патріота».

2017

березень

Керівник опорного закладу

Кириша С.Г.

Назарець Л.С., заступник директора з виховної роботи

 

3.

Розробка заходів з реалізації проекту «Здорова дитина у школі й родині» у 2016-2017 навчальному році.

2016

вересень

Назарець Л.С., заступник директора з виховної роботи

 

 

4.

Методичний аукціон педагогічних ідей

«Золоте зернятко».

2016

грудень

Рожчук І.М., заступник директора з навчально-виховної роботи

Назарець Л.С., заступник директора з виховної роботи

 

5.

Методичне об’єднання класних керівників з теми «Модернізація змісту діяльності, форм, технологій виховної діяльності класного керівника в умовах життєдіяльності школи як опорного загальноосвітнього навчального закладу».

2016

листопад

Назарець Л.С., заступник директора з навчально-виховної роботи, Хомич А.Л., керівник МО класних керівників

 

6.

Науково-практична конференція «Творча співпраця учителя та учня в умовах науково-дослідницької діяльності».

2017

березень

 

Назарець Л.С., заступник директора з виховної роботи;

Редкодубська С.М., вчитель біології, керівник шкільного наукового товариства

 

7.

Педагогічні читання «Трикутник партнерства «дитина – школа – родина»: проблеми та перспективи патріотичного виховання дітей та молоді».

2017

січень

Рада опорного закладу

 

8.

Семінар-тренінг «Творчі резерви педагога-виховника».

2017

березень

Назарець Л.С., заступник директора з виховної роботи;

Миронець О.В., психолог

 

9.

Випуск методичних посібників з досвіду діяльності:

  • «Патріотична лінійка в початковій школі»
  • «Патріотична родина – патріотична дитина»

2016-2017

Творчі групи класних керівників

 

10.

Створення та поповнення банку даних програм гуртків, факультативів для реалізації варіативної складової навчального плану школи.

2016 вересень

Назарець Л.С., заступник директора з виховної роботи

 

 

ІІІ. ПРАКТИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ

з\п

Зміст діяльності

Термін проведення

 

Виконавці

Примітка

1.

Презентація з мультимедійним супроводом «Від творчого учителя – до творчого учня».

2016

листопад

Назарець Л.С., заступник директора з виховної роботи

 

2.

Участь у конкурсах, акціях, змаганнях, турнірах тощо.

Впродовж навчального року

Педагоги школи

 

3.

Розвиток шкільних традицій:звучання Державного Гімну України; день національної культури; тиждень зимової обрядності; тиждень весняної обрядності: день спільних дій в інтересах дитини, батьківський форум; виїзні акції «Творче обдарування»; майстер-клас з писанкарства та ін.

2016-2017

Педагогічний колектив

 

4.

Діяльність гуртків та факультативів.

Відповідно до навчального плану

Керівники гуртків, факультативів

 

5.

Постійно діючі виставки «Шкільна родина», «Галерея слави випускників».

2016-2017

Назарець Л.С., заступник директора з виховної роботи

 

6.

Проведення заходів щодо реалізації проектів «Здорова нація – успішна держава», «Обличчя нової України».

2016-2017

Курганович О.В., педагог-організатор

Миронець О.В., психолог

 

7.

Накопичення банку даних «Обдарованість».

2016-2017

Миронець О.В., психолог

 

 

ІУ. СИСТЕМНО-УЗАГАЛЬНЮЮЧА ДІЯЛЬНІСТЬ

з\п

Зміст діяльності

Термін проведення

 

Виконавці

Примітка

1.

Технологічний аналіз інформації з досвіду діяльності (структуризація, класифікація, діагностика).

2017

червень

 

Керівник опорного закладу

 

2.

Випуск методичного посібника «Шляхи розвитку системи національного виховання в умовах загальноосвітнього закладу».

2017

лютий

Назарець Л.С., заступник директора  з виховної роботи

 

3.

Круглий стіл з теми «Інноваційні підходи до формування особистості учня-патріота в умовах реалізації Концепції національно-патріотичного виховання та обласної програми національного виховання учнівської молоді Рівненщини».

2017

квітень

Керівник опорного закладу

 

 

 

 

Погода в Костополі
Користувачі


Партнери
width="60"
width="70"
width="80"
Статистика
Copyright MyCorp © 2017