Вівторок, 26 Вересень 2017, 14:40
Костопільська ЗОШ І-ІІІ ступенів №4
Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Форма входу

Дошка оголошень
«  Вересень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Опитування
Оцените мой сайт

Всього відповідей: 124
Категорії розділу
Гімн випускників

Роль органів учнівського самоврядування у формуванні державно-громадської школи

    Учнівське самоврядування є одним з найважливіших факторів формування в учнів умінь і навичок керівництва демократичними процесами, що  відбуваються в державі. Метою учнівського самоврядування є розвиток соціальної та  організаційної активності учнівській молоді  шляхом залучення її до участі в демократичному управлінні; захист  прав і інтересів своїх членів; інтеграція зусиль  для добрих та корисних справ; розробка  та  упровадження проектів, спрямованих на  покращення навчально-виховного процесу в школі. Формування особистості сьогодні - це процес докорінної зміни її свідомості та самосвідомості як однієї з провідних умов ліквідації старих форм життя і творення нового світу. Воно нерозривно пов'язане з відродженням націй, демократизацією та гуманізацією суспільства, поглибленням самоврядування народу. Саме у шкільному віці усвідомлення своєї участі у вирішенні важливих справ громадського життя є основою подальшої позиції у дорослому житті.

         Однією з форм залучення учнів до громадського життя є участь учнів у шкільному самоврядуванні. Мета педагогів - виховати дітей дбайливими господарями школи, класу, які вміють співпрацювати на принципах рівності, гласності, демократизму, приймати під власну відповідальність. Учнівське самоврядування було і залишилося важливою складовою системи виховання школи. Проте змінилися його функції, напрями роботи, структура. Хоча кращі традиції школи, досвід виховання в колективі і через колектив ми прагнемо зберегти їх. Слід зауважити, що крім шкільного парламенту в учнівське самоврядування входять загально шкільні звітно-виборчі збори, класні збори. Це дає послідовно проводити рішення шкільного парламенту у життя класів, а також встановити відповідальність за доручену справу. Щоб підвищувати авторитет парламенту і спростити його діяльність розроблено положення про рейтинг участі учнівських колективів у громадському житті школи. Для цього ведеться моніторинг участі класних колективів у виховних заходах школи, районних,обласних та Всеукраїнських конкурсах. Результати участі класних колективів позначаються на екрані змагань у вигляді кольорограми: зелений кружечок –виконано відмінно, жовтий-виконано добре, синій –не були задіяні, ,червоний-не взяли участі. На основі матеріалів, які подаються на засідання парламенту, щодо діяльності кожного класу у навчально-виховному процесі,визначаються переможці загальношкільних конкурсів. За допомогою ось таких конкурсів: діяльність учнівського самоврядування, скеровується на підвищення якості навчання зміцнення свідомості дисципліни, реалізації вимог режиму роботи школи, організацію позакласної виховної роботи, та на розвиток ініціативи та творчої самодіяльності учнів.

Діяльність органів самоврядування в школі сприяє згуртуванню шкільного колективу, розвитку громадської думки, процесу соціалізації учнів, більш ефективному входженню в доросле життя. Школа керується інтересами і потребами дітей, вона прагне стати улюбленим місцем, де учні не лише вчаться, а й живуть повноцінним і духовним життям. Через шкільне самоврядування відбувається і процес підготовки майбутніх активних громадян демократичної держави.

Діти - учасники життя, а не сторонні спостерігачі. Вони радіють роботі і виявляють винахідливість у праці, бажаючі взяти на свої плечі важку справу. Вони наповнені вірою у життя. Педагогічний колектив організовує роботу так, щоб вихованці вчилися поважати один одного та дорослих, щоб панувала атмосфера доброзичливості та взаємодопомоги. Без почуття впевненості в собі, власне не має особистості. Кожна людина повинна знати свої можливості, здібності, чого вона може досягти. І коли є впевненість у своїх силах, легше подолати будь-які перешкоди і труднощі на своєму шляху, дитина не розгубиться у складній ситуації.

Основними формами співробітництва адміністрації школи з учнями є такі:

  • спільні засідання адміністрації школи та органів учнівського самоврядування з питань організації навчально-виховного процесу;
  • делегування адміністрацією учнівським лідерам деяких повноважень: контроль за дисципліною, організованим початком навчального дня, проведення дня учнівського самоврядування;
  • анкетування учнів з актуальних питань шкільного життя, вибору профілю навчання, запровадження курсів за вибором тощо                                                                                  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Графік засідань шкільного парламенту «Максимум»

Костопільської загальноосвітньої школи   І-ІІІ ступенів №4 на 2016-2017 навчальний рік

 

Місяць        

 15         

  13

  17

  15

 19

  16

  16

  13

  18

Вересень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жовтень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Листопад

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Грудень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Січень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Лютий

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Березень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Квітень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Травень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Перелік навчальних кабінетівКостопільської  загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №4

  закріплених за 7-11  класами на 2016-2017 навчальний рік

Клас

Класний керівник

Староста класу

Кабінет

7 -А

Левчик Тетяна Андріївна

Кичан Юлія

20

7 -Б

Дрюченко Оксана Борисівна

Дворак Юлія

7

8 -А

Курганович Оксана Василівна

Августинович Владислав

3

8 -Б

Стельмащук Марія Анатоліївна

Одейчук Тетяна

2

9

Миронець Оксана Володимирівна

Кожушок Анастасія

6

9

 

Хомич Анатолій Леонідович

Фінчук Вікторія

5

10

Будько Людмила Василівна

Кундос Марія

4

11

Середа Володимир Вікторович

Дідух Анастасія

1

Голова шкільного парламенту «Максимум»       М.Басюк

                                                 

Список голів  центрів  шкільного парламенту «Максимум» 

Костопільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №4 на 2016-2017 навчальний рік

Назва центру, радник

Прізвище, ім’я голови центру

Прізвище, ім’я членів центру

Клас

Центр координації роботи з реалізації програм національного виховання учнівської молоді на 2008-2020рр.

Радник:

Назарець Л.С.

Гореславець В.  10 кл.

1. Кирлонару К.

2. Корольчук Т.

3. Каргачинська Д.

4. Назарець А.

5. Дзюбук М.

6. Бирда В.

7. Одейчук З.

 

11

9-Б

9-А

8-А

8-Б

7-Б

7-А

 

Центр дисципліни, порядку та активного дозвілля

 

Радник:

Курганович О.В.

Саврук В.    10 кл.

1. Курганович А.

2. Бондар О.

3. Слободенюк М.

4. Данильчук М.

5. Москальчук Д.

6. Мартинюк О.

7.Овдійчук М.

11

9-Б

9-А

8-Б

8-А

7-Б

7-А

Центр захисту прав дітей та здорового способу життя

 

Радник:

Миронець О.В.

Мельничук Б.  10 кл.

1.Руденко А.

2. Корнійчук В.

3. Петрик А.

4.Остапчук К.

5.Лоша А.

6. Лазарчук В.

7. Щур І.

11

9-Б

9-А

8-Б

8-А

7-Б

7-А

Центр екологічних справ

 

 

Радник:

Довбак Р.О.

 

           Мороз К.  8-Б кл.

1. Крук І.

2. Вознюк І.

3. Соломко А.

4.Каленик Д.

5. Сичик К.

6. Шульган Ю.

7. Колошва М.

11

10

9-Б

9-А

8-А

7-Б

7-А

Прес – центр

 

 

Радник:

Стасюк Д.В.

Фінчук В.   9-Б кл.

 

 

 

 

 

 

1. Ковальчук Ю.

2. Блищик В.

3. Мирко Т.

4. Кундос Б.

5. Колошва А.

6. Гаврилюк О.

7. Кравчук Д.

11

10

9-А

8-Б

8-А

7-А

7-Б

 

Старостат

 

 

Радник:

Курганович О.В.

 

 

1. Цикун І.

2.Процик Н.

3. Гавлітіна Б.

4.Ющук Д.

5.Кичан Ю.

6. Дворак О.

7.Августинович В.

8.Овдійчук Т.

9. Кожушок А.

10.Фінчук В.

11. Кундос  М.

12. Дідух А.

5-А

5-Б

6-А

6-Б

7-А

7-Б

8-А

8-Б

9-А

9-Б

10

11

                                                                                                                                  

                     

Погода в Костополі
Користувачі


Партнери
width="60"
width="70"
width="80"
Статистика
Copyright MyCorp © 2017